Poté, co si vyberete zboží, způsob platby, dopravy, zadáte vaší adresu a objednávku odešlete, prochází každá objednávka určitými kroky:
Po odeslání objednávky je vám zaslán souhrnný email s informacemi o objednávce a s žádostí o potvrzení objednávky. To je možné udělat tak, že kliknete na vygenerovaný odkaz v emailu a vaše objednávka se automaticky potvrdí.
K tomuto kroku jsme byli nuceni přistoupit kuli některým zákazníkům, kteří si z našeho obchodu dělají legraci a objednávají zboží na cizí lidi, kteří o něj nestojí.
V některých případech si potvrzení ověřujeme telefonicky.
Pokud jste vybrali platbu předem, objednávka bude čekat ve stavu nová do doby než nám bude připsána platba za objednané zboží a teprve poté bude zahájeno vyřizování objednávky.
Je-li objednávka potvrzena/předem zaplacena, dojde ke kompletaci zboží z objednávky a diskrétnímu zabalení. V případě, že zboží nemáme skladem, zboží bude objednáno od dodavatele.
Po kompletaci objednávky je balíček předán dopravci (dle vašeho výberu), který balíčku přidělí identifikátor, pomocí kterého můžete sledovat stav doručení přímo u dopravce.
Po doručení/zaplacení balíčku k vašim rukám je objednávka uzavřena.
Zde můžete sledovat stav vaší objednávky.
Jelikož vás nenutíme do zbytečných registrací, tak bohužel nejsme schopni vám zobrazit ani historii vašich objednávek. To je bohužel cena za jednoduchost.